Gomorgon

Minus 9 & snöfall här i Mölndal tur att man jobbar inne i värmen, så den som trodde att pensionärerna vill gå ut kan ändra sig för trots att solen lyser så fint så sa varenda en av dom att dom hellre sitter inne och tittar ut istället.
Nu sitter jag på rast och har det rätt mysigt, givetvis under en filt, vad annars=) mina ben fryser annars...
Så nu väntar jobb till 17 sen hemmåt där Jonas fixar & trixar med middagen enligt utlovat..lyx =)
Hoppas ni inte fryser för det gör inte jag....nu iallafall=)
Ha en fin dag kram Marie

1 kommentar:

  1. Hoppas du tog dig hem från jobbet för dom hade ju lovat mer snö..nedrans flingor, dom enda flingor jag vill komma i kontakt med nu är frukostflingorna..
    Var jag får allt ifrån, fan vet och den som rotar i denna hjärnan får bereda sig på kaos=)
    Kram och ha en trevlig kväll

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram