Bloggpaus

Rätt lustigt det här att när jag jobbade som chaffis och körde i veckorna tog jag mig tid att skriva av mig på helgen...nu har jag ingen lust all att skriva...så ni måste lida kval nu folket för jag skriver extremt sällan...stackars er...men som den lärde sa:
E de inte det ena så är d de andra sa flickan när hon blödde näsblod...
Men för dom som undrar så trivs jag utmärkt på jobbet och kämpar på, ja eller kämpar är väl inte rätta ordet jag går till varje pass med en glad fjäril i magen varje gång, jag trivs helt enkelt.
Kram på er och hoppas nu den här helgen kommer snart för jag är ledig och ska till mina föräldrar...ja Jonas hänger ju med men det brukar han ju....:)

2 kommentarer:

  1. Gullet!! jag håller med dig, jag har ingen lust heller..sms funkar för mig och jag är glad att du hittar rätt.
    En stor kram och vi hörs imorgon

    SvaraRadera
  2. Tack! och det är rätt konstigt att man ska behöva kämpa för något så naturligt..
    Och pausa du, jag gör det samma ibland=)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram