Semester!!!!!!!!

Jonas och jag är på semester, med allt vad det innebär och just nu befinner vi oss hos Linda och vi har tagit över allt barnpassning..matlagning..ja lite av varje så älsklingen Linda bara kan vila ut sig vilket vi verkligen vill att hon gör så vi gör allt....för henne och familjen.
Vi stannar till söndag sen åker vi till mina föräldrar där brorsan med familj och vi ska sammanstråla för lite fest och umgänge.
Nu ska Linda, Anna jag och Lina ta en kvällspromenad innan teet, småttingarna sover Lindas mamma vakar över dom och killarna tittar på fotboll..urtråkiga. vi smiter nu kram

4 kommentarer:

  1. Jag saknar dig med och du skulle varit med jag sa till Lina att knäppa en bild på volvon, visa det för din pappa vetja=) kram och puss gullet

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag retas lite...du skriver inte så mycket här som du gör på mess..vaffö jörö på dette viset=) kram och puss

    SvaraRadera
  3. Sudd och m och jag på krogen i K-krona det kommer bli vilt...korta kjolar och rött läppstift...NICE...kram och ring inte för tidigt imorgon jag kommer att ha telefonen på ljudlös=) puss

    SvaraRadera
  4. Älsklingen ha ha fan att jag inte fick vara med men jag förväntar mig bildbevis puss och sov gott

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram