Sol!

Ett soligt Göteborg mötte mig redan på förmiddagen och arbetet kändes så lätt och nu har jag precis slutet för dagen och dagen har bara börjat så jag tar mig en tur in till centrum för att shoppa lite, härligt men sant stora plånboken/handväskan är med och kanske det blir lite kläder..vem vet kanske lite..hmm vad vet jag, jag får helt enkelt se när kommer fram.
Nu kliver jag ut i ett solsken och bara njuter i fulla drag och inväntar givetvis Jonas som kommer hem lite tidigare idag, för vi åker iväg till Tingsryd imorgon så idag ska packa lite och njuta av varandras sällskap men först lite egentid. kram

3 kommentarer:

  1. Har inte hört ngt så jag tar helg och njuter istället..hoppas ni också får det bra, trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  2. Gumman jag längtar tills vi möts så kör försiktigt och puss på dig

    SvaraRadera
  3. Jag vill ju oxå vara med..jag blir avis, är suddis där oxå? kramiz & hälsa mamma&pappa:) & resten

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram