Bloggbyte

Jag har köpt en ny dator..ja eller Jonas och jag var och inhandlade en ny..så min gamla har gått i graven så nu kan jag blogga på Blogspot igen så jag går  över dit igen..strulMarie ska flytta en gång till..varför jo jag har inte känt mig bekväm på WordPress utan Jonas har fått hjälpa mig med ALLT! precis allt så då får det vara så…datakunnig nada!!!=) så nu har man flyttat från Nogg till blogspot..Wordpress och sen tillbaka till hit igen..nu får det vara nog det är jobbigt att packa ner datorn vid varje flytt........=)

Och vi åker på julmarknad i morgon och ska träffa  Linda och hennes familj  med sällskap, ser ut att bli en trevlig dag, bara det inte blir kallt i Urshult.
Kram och trevlig helg!
Marie

2 kommentarer:

  1. Mamma hälsar & pappa oxå det är skitväder här och jag ska strax sluta för dan 13:30 kallt som FAAAN
    ska huttra mig fram till bilen och snabbt hem
    Kramar &pussar //Suddis

    SvaraRadera
  2. Anonym11:01:00

    Kära Marie du är underbar och tack för att ni kom förbi, hälsa Jonas och kram på er
    Anna & Tomas

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram