Vem är då jag..för den som bryr sig...personligt CV hmmm=) not..

Ja vem är då jag, hmm.. jo jag är 40...sambo och lever ett liv utan barn (ofrivilligt). Är en rätt vanlig tjej med fel och brister som alla andra och ett bagage fyllt av besvikelser och glädjestunder men en syn på livet att allt fixar sig.

Så välkommen till mitt ”nya” liv där allt står och väger, blir uppsagd från jobbet vid jul ny karriär på G för jag har pallat mycket genom åren som barnlösheten, alla utredningar och sjukhusvistelser, hemska besked och separation så jag ska ta mig hel ur det här också.

Men på ett plan har jag landat och det är genom Jonas förtjänst som accepterar och älskar mig precis som jag är..
för vet du vad…vi är bara människor…hela bunten.
Om nu någon vill följa bloggen? ja fövänta dig inte noveller med A4 inlägg för jag har ingen ro att sitta länge vid datorn...har ju inte ens en mp3 spelare..grottmänniska och spelar fortfarande CD spelare..hopplöst fall eller?

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Hej sötis välkommen tillbaka! jag är ledig imorgon så hör av dig om du vill och kan.
    Kramar=)

    SvaraRadera
  2. Jonas har gjort ett kanonjobb, precis som på min blogg, belöna honom ikväll det är han värd=) hi hi

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram