Yin Yang..........

Först en tråkig nyhet jag kommer att lägga nycklarna på bordet den 16 december och lämna ratten för gott, för nu är uppsägningen ett faktum, fast jag har fått veta detta sen ett tag tillbaka.
Så nu till den positiva nyheten, jag har å andra sidan fått nytt jobb..tala om flyt men också slit för jag sökte nog 500 tjänster..minst=) det kändes så iallafall men jag fick en tjänst men visst en provanställning på 6 månader och går allt bra och jag trivs så får jag "min" tjänst.
Och vad kommer då jag att arbeta som..håll i dig för jag ska arbeta som undersköterska, tur att jag utbildade mig i slutet av 80 talet.

Så efter nyår går jag på permanent semester från chaffisjobbet och lämnar ratten till en polack, nederländare eller vad det nu blir.......
Men nu ska Jonas och jag iväg vid 11 till fest och fira..för fira ska man fast man blir av med jobbet..konstigt jag vet....
Kram på er
Marie

2 kommentarer:

  1. Men gud vad kul! vad glad jag blir och GRATTIS gumman du är väl värd detta, men känner jag dig rätt kommer du springa på väggarna ett tag.
    Och välkommen in i vården fråga mig om det är något du undrar.
    Faan vad glad jag blir för din skull ringer dig direkt

    SvaraRadera
  2. Jaaa vad jag blir lycklig och då jobbar vi ju inom vården alla tre...det går ju nästan i släkten....
    Ha en underbar lördagskväll kramizar Sudd

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram