Inför julen

Vi myser barnpassar när Linda jobbar och har det underbart med bak av pepparkakor, julpyssel men vi har ingen snö så ungarna är lite ledsna över det men vi har ju kul ändå.

Vi var ute på bakgården och pyntade den lilla granen, den är inte kapad utan planterad på gränsen till skogen, nu pyntad med ljus, och Jonas och jag passade på att fixa julklappar under gårdagen för dom små men även för Linda och Micke, men vad det är avslöjar jag inte... scchhh =)
Men just nu ska vi dricka te så nu väntar lussebullar och ledig stund för ungarna sover efter nattning och gosestunder, dom är så mysiga att gosa in sig hos.
Jag passar på att önska alla god jul och gott nytt år och för mig startar det nya året med nytt jobb men vi tar det sen.

3 kommentarer:

  1. Tack för att du finns älskling och ungarna och vi älskar dig och Jonas...kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ska plåga dig lite så så ska jag nog få veta vad jag får...massage..joja tackar..fast blir det snö får du skotta istället=)

    SvaraRadera
  3. Tja! nu är du länkad från uskabloggen och välkommen! och godis de e min last de=)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram