Flänga och fara

Efter julfirande hos Linda vände vi kosan hem igen och jag har faktiskt jobbat två dagar, eller jobbat gått bredvid och i kväll ska jag gå kväll, mycket att tänka på och ta in alla namn....och rutiner men annars verkar jag hänga på   men man är ju urnervös för allt nytt men tar sig an problemen och dom andra undersköterskorna som tar hand om mig är urgulliga.
Nu ska jag ju jobba kväll...borde trivas som fisken i vattnet för kväll är min tid..natt också...men nattjänst har jag inte.
Så nu laddar jag inför kvällen och Jonas som är ledig har planerat att åka till ett par polare ikväll och imorgon när "jobbveckan" är över så ska vi åka hem till mina föräldrar inför helgen.
Så håll tummarna för mig nu..pirr och fjärilar inför kvällen.....
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det går utmärkt ikväll!
    ta det lugnt och ha det gott

    SvaraRadera
  2. Gasa järnet gullet du är bäst och jag håller tummarna för ikväll, du grejar det!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram