Fy fasen

Vilket skitväder och på hemväg igår fastnade jag nedanför en av backarna för i backen stod flera "kollegor" och kom inte upp så jag blev stående i kö..säkert flera kilometer lång, det tog evigheter innan dom kommit väck och sen var det vår tur och vi svenskar kom ju upp utan problem..nötter som kör på slitna sommardäck.
Tänk vilket slöseri tid och man kom ju hem betydligt senare än vanligt, lagom sur=(.
Men jag blev glatt överraskad för när jag kom hem så var Jonas redan hemma, han hade smitit hem från jobbet för att klara sig hem innan stormen..vi fick en mysig kväll ihop.
Så nu har vi inte gått ut idag utan håller oss inne för det var iskallt och blåste..brrr..hutter.. men här har vi det varmt och gott..ta i trä att vi inte får strömavbrott..då fryser jag ihjäl..fast skulle det inträffa så tar vi fram dom tjocka Ikeafiltarna och kryper ihop.
Ha en underbar helg kram Marie

1 kommentar:

  1. Kan du be Jonas om lite hjälp så jag får sådana bokstäver, mina är så tråkiga...
    Du är för go och håll i Jonas nu så du inte blåser bort..var du ska hålla i dig i överlämnar jag till fantasin=)
    Kram och puss älskling

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram