Lycka!

Nu är vi äntligen på plats hos Linda och jag kan inte säga annat än att mitt hjärta gjorde dubbla slag när jag sprang ut på gården och fick kasta mig i famnen på Linda, vi har ju vuxit upp tillsammans och var oskiljaktiga redan som barn..nu med fast vi bor så långt från varann.
så nu är min värld perfekt och jag sitter i Lindas kök och skriver detta inlägg..sen blir det te och vördbröd med skinka...men nu ska lilla Oskar lägga sig så Linda och jag ska gå upp och natta honom, sagostund på G jag har fått äran att läsa..gulligt=)
Och som jag sa..var helst jag slänger mina skor så är jag hemma=)

Så nu önskar jag en trevlig helg till er och vi ska iallafall ha en underbar helg och Jonas och jag ska passa småttingarna imorgon när Linda jobbar.
Kram Marie med en speciell hälsning från Linda.


Närhet o kärlek till er alla
Kram Linda & Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram