=)

Och vad har hänt i mitt liv på sistone?..jo jag har fast jobb, ja ursäkta att jag inte bloggat om det eller något annat heller men så är det jag fick fast...underbart=)
Och jag kommer att få semester så från vecka 26 går jag på min första semester som undersköterska...GUD vad härligt men jag jobbar ju fem dagar nästa vecka så inte riktigt än.
Man kan gott säga att mitt liv rullar på.........

Jag och Jonas satt igår kväll och spånade om vad vi ska göra..tur till Lina/Pyret är självklart och Linda samt våra föräldrar, hoppas vi hinner allt och semestern har ju inte ens börjat=)
Så en stor kram till er alla och förlåt om jag är sveriges sämsta bloggare...
Kram Marie

3 kommentarer:

  1. Grattis det har du hållit hemligt, då har vi ju semester samtidigt NICE=)
    Må gott kram

    SvaraRadera
  2. Jag visste ju men du höll det hemligt här så jag önskar GRATTIS här oxå=) du är väl värd det och njut nu..och välkommen hem när ni kommer..kram

    SvaraRadera
  3. Fan va glad jag blir för din skull & hoppas nu att allt funkar & att vi snart syns kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram