Godmorgon=)

Ledig dag och jag känner mig utvilad..vi gick och la oss vid halv ett, och nu ska vi åka iväg till Helsingborg på lite middag och tillvaro med vänner.

Vi ska faktiskt en runda ut på stan och shoppa och handla lite Höganäs keramik jag älskar temuggen alltså min egen och tekannan, handtaget, den blåa färgen så vi ska dit och spana lite..killarna lämnas åt vinden för dom vill nog hellre dricka öl..precis som om inte jag/vi ska göra det sen....

Nu är vi iallafall uppe och ska ha lite frukost och sen åker vi.
Märk väl att solen skiner...=) kram Marie

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det bra och unna dig nu en rejäl shopp..obs jag har inte felstavat=) ha d gott kramiz

    SvaraRadera
  2. Är du också ledig nice hoppas ni har sol, ha en bra helg kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram