Usch

Man får sig en tankeställare när man läser om kvinnan som trillade ut för ett stup med grusbilen..usch så hemskt och har man själv kört lastbil så vet man vilka vikter det handlar om.
läs mer här:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14890888.ab
Kan bara beklaga och sända en hälsning till hennes anhöriga och kollegor.

Jag har äntligen jobbat klart för helgen..jobbade till ett idag och nu är jag ledig i tre dagar, ska bli så härligt och imorgon tar jag sovmorgon.
Så nu säger jag godnatt och sov gott för jag parkerar mitt trötta huvud på kudden och ger mig för idag..kram Marie

3 kommentarer:

  1. Då håller vi tummarna den 6:e och hoppas du får det

    SvaraRadera
  2. Det har jag inte hört om, skrämmande.

    Älskling jag hoppas du får din tjänst för du är väl värd detta, kram och vi hörs

    SvaraRadera
  3. jajemen måltiden gick ner=) trots att det blev korvstoppning och magpumpning senare ha ha...
    men du! det drar ihop sig hör av dig så fort du varit på mötet.
    och kram på dig älskling och jag ringer ikväll puss

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram