Ledig...skönt

Äntligen ledig..två hela dagar sen jobbar jag helg men visst det gör väl inte så mycket när man vet att man är ledig.

Och vad hittar jag på idag då..ja nu väntar jag på att en väninna ska ringa så ska vi åka intill stan och shoppa lite, ta en fika och småprata, man får passa på för vi jobbar alltid emot varann så våra träffar är tunnsådda.

Hur går det på jobbet då? jojomen jag trivs utmärkt och har snart jobbat min prövotid, hade en träff med chefen i veckan och hon sa att dom var otroligt nöjda, gud vad glad man blir av att få lite beröm..jag saknar inte mitt gamla jobb alls när jag hör sånt.

Nu har jag ju fast schema..fasta tider och vet när jag kommer hem, samt att jag jobbar kväll ibland dom som känner mig vet att jag gillar kvällar.

Så här har ni min dag, shoppa, trilla stan runt och mysa...kan det blir bättre, nu vidare i livet....


1 kommentar:

  1. Åhh ledigt...precis vad du behöver, jag är ju permanentledig..ja ett helt år då...
    Köpte ni något nice?:)
    kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram