Får gratulera Lina och Erik som idag fått en son, Linus grattis och han är verkligen gullig.
http://linapina-gravidblogg.blogspot.se/2012/05/pyret.html

Själv har jag varit på resa med pensionärerna till Borås, spännande att åka iväg och fika, spana på intressanta platser och umgås, dom behöver verkligen sånt, vi som jobbar också=)

Nu väntar jag tålmodigt på Jonas som ska komma vid tiotiden, sent hem men jag håller mig vaken, allt för min älskling..och te och frallor ska det bli...fattas bara annat...

Och jag är ledig imorgon..skönt men sen arbete hela veckan och helgen..puu men jag stormtrivs..
kram Marie

2 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mycket! vi har haft underbart väder och pyret och jag har suttit ute..med parasoll över pyret men mina ben i solen...varmt& gott:)
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Gullet du skulle varit här pyret är så gullig=) vad tyckte du om mms:et? han är söt va=)
    Kram och hoppas din helg blev lugn
    Hälsa Jonas från oss

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram