Mysigt..

Vi har haft besök ikväll och nu är Jonas och jag ensamma...nu väntar en stor kopp te och en ledig helg..otroligt skönt och vi ska åka till Jonas föräldrar så helgen kommer bli fylld av trevligt sällskap och förhoppningsvis solsken, och blir det bra väder tar jag och Jonas mamma en lång promenad, alltid kul att tjejprata lite=)

Läggdax är det inte men jag kan säga så här att någon utekväll blir det inte förrän imorgon då ska vi på restaurang...svärfar bjuder så då får man ju inte tacka nej=)

Jag ser fram emot lördagen och vi ska ju faktiskt sova över så man liksom saktar in och passar på att njuta men som sagt vädret spelar ju viss roll.

Så mina vänner trevlig helg och vi hörs=) kram Marie

1 kommentar:

  1. Då passar jag på att önska en härlig helg och hälsa så gott från oss.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram