Helgfnatt

På vilket sätt? ja för så är det Jonas och jag fick en inbjudan av min bror att åka på fotboll hans son ska spela match idag så vad gör man..frågar J om han vill åka...jodå..så vi åkte och just nu finns vi hemma hos familjen Johansson...inför matchen kan man säga..tänk att lille Isak blivit 9 år....det känns som igår man höll honom i famnen och kramade honom..han bjöd istället mig på en rejäl kram i hallen och sa att han saknat mig..sånt värmer.
Så nu ska vi allihopa äta lite gott..ladda upp stämbanden och plugga in lämpliga hejaramsor utan svordomar..ja ni vet..och framförallt så ska vi få äran att köra honom till matchen han vill åka Cheva=) min cheva så han får stila lite för sina kompisar..och hans pappa får skämmas för sin V70....brorsan och Helena åker ju med i vår bil...
Men nu är det jag och Helena som äger köket en stund...kyckling är på menyn för lätt ska det vara vi vill ju inte att han ska få håll under matchen...
Vi avger rapport ikväll hur det gick..klart han vinner..jag ska skrika mig hes...

2 kommentarer:

  1. Hade jag orkat så hade jag ringt men ikväll finns inga krafter kvar..jag ska ju upp imorgon så vi hörs då kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde...vann dom? ja du ser hur min hjärna redan sover zzzz

      Radera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram