Sthlm

Stockholm..tänk att vi är hos Lina och jag har idag fått det absoluta nöjet att hålla pyret i min famn..krama honom och gosa, han börjar bli stor nu..han var ju nästan bebis när jag såg honom....nu är det full fart på honom och hans glada skratt fyller lägenheten med..ja han gråter ju och skriker ibland men det glömmer vi just i denna stund...Lina och jag har direkt funnit varann och vi busringde till både Linda och Syrran...=)
Precis så som vi är...dom också....nu sitter vi i köket killarna sitter vid tv:n och pyret sover gott..vi pratar om allt..ditt datt och det faktum att jag och Jonas kommer stanna här i tre dagar..så Pyret får barnvakt på måndag.....det ska bli otroligt spännande. kram

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅH vad avensjuk jag blir jag vill vara där och hålla honom..lyllis dig krama alla från mig och jag är totalt slut efter denna dag tur att jag är ledig i två dagar nu så ring om du känner för det..jag ska hålla mig vaken annars får gubben putta på mig=)..kram

    SvaraRadera
  2. Tack älskling för allt..vi är så tacksamma för att ni kom.pyret och vi saknar er kramiz

    SvaraRadera
  3. Stackare jobbar du...nu är jag ledig..uscha vi måste se till att träffas snart..jag saknar dig så förskräckligt..puss gumman och krama J från oss

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram