Ullared

Nu är vi hemma efter en historisk dag...det är evigheter sen vi shoppade och då får man slå på stort..Linda, Anna, Karin och lilla jag gjorde idag Ullared och listan på saker vi skulle köpa till alla och en var..var extremt lång så vi hjälptes åt..fem vagnar som vi släpade runt på..varför då fem? jo en av oss var den så kallade löparen..folk i vården fattar...man springer runt och hjälper dom andra helt enkelt och jag var löparen..så jag och dom andra var lagom svettiga varma och lyckliga när min och Lindas bilar var lastade till bredden så var julhandlingen klar för oss och andra klara som beställt grejer dom ville ha så då blev det en vagn till dom...och vi fick turas om att putta dubbelvagn...
Nu är vi duschade..teet är på G och vi sitter alla förväntansfulla och nöjda inför en kväll med tjejsnack..god mat och som Linda brukar säga soffmys i soffan.
Jonas då? ja han gjorde det enda rätta och planerade in en gubbkväll med sina polare på krogen.....vi tjejer ville vara själva men han hade handlat..fixat och trixat så allt fanns i kylen när vi kom hem..är han inte gullig...dom andra håller med...så vi önskar er en trevlig kväll..vi ska ha en underbar kväll..för nu orkar vi inget mer än soffmys och frosseri...ja det skulle vara nattlinneparty då..men vi får fundera på det. kram

2 kommentarer:

  1. Vi brudar i soffan har haft baggytrosorna på mest hela dagen...utom på zumban då tajtade vi upp oss för lite skintight moves:) va jag blir nyfiken på posten...tell me vad blir det..Sara &jag döör av nyfikenhet hi hi..kramiz f oss & vi nattar oss inte än...puss

    SvaraRadera
  2. Gullet nu är vi hemma alla tre..syrran tyckte synd om oss för dom återstående milen hon sa att jag omedelbart skulle ringa när jag kommit fram..det gjorde jag=)
    Tack älskling för allt och en stor kram, puss

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram