Ledig kväll

Tänk så skönt, jag är ledig imorgon och man liksom landar lite på kvällen innan, andas ut bokar ett pass för lite träning och jag körde ur allt damm ur systemet för man kalkar igen när man jobbar så ibalnd behöver man gå upp på gympagolvet för lite jävlar anamma som ikväll då.
Nu är man härligt trött, har ätit en god sallad, druckit vatten och känner sig helt enkelt perfekt, men trött.
Så min mål just nu blir att sikta mot kudden och mysa ner sig för en god natts sömn så godnatt och sov gott..imorgon blir det en promenad, och på kvällen ett pass till..sen får jag vänta till lördag innan nästa pass

6 kommentarer:

  1. Sover du än? sömntuta, för jag är vaken..du känner ju mig=) är uppe med tuppen och njuter av ett tyst hus...ring om du får tid på förmiddagen när du vaknat sötis kram och puss

    SvaraRadera
  2. Vi får allt ut på stan så fort vi träffas & se till att ge J en stor kram från oss....kramiz pussis:)

    SvaraRadera
  3. Ska vi höras av efter mello som vanligt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu hoppar jag i badet..dock inte i baddräkt=) plums.. magplask ha ha

      Radera
  4. Vi sitter bänkade=) RÖSTA!!! puss

    SvaraRadera
  5. Tack älsklingen för allt! krama J från T och vi hörs imorgon..då vill nog T prata med dig tror jag=) kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram