Påsk!

Denna tid av ledighet men för oss som arbetar inom vården så är somliga av oss inte lediga, så jag arbetar ikväll..på lördag och söndag, tråkigt kan man tycka men inte´jag som satt med pensionärerna och åt sill/äggsmörgås för en stund sen..nu har jag rast så då passar jag på att underhålla min lilla blogg som jag missköter så fatalt.

Men skam den som ger sig för mina läsare får allt vänta på inläggen, jag är ju knappast en fena på att skriva inlägg men med den envises tålamod så inväntar jag tills lusten infinner sig..som nu då..och jag skriver om något så dåligt som att jag är dålig på att skriva inlägg...makalöst illa eller hur?=)

Så GLAD PÅSK och kram till Er alla, det ska bli relativt skönt att vara ledig imorgon vill jag lova.

4 kommentarer:

  1. Glad Påsk...jaså du jobbar du med? men jag är iallafall ledig i helgen men jobbar ikväll...
    Du...tack! och vi får se men det är iallafall på G=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älsklingen Glad påsk och hoppas du får äta många ägg trots att du jobbar.
    Klart jag läser oavsett vad du skriver, det vetu la=)
    puss!! kram och kör försiktigt

    SvaraRadera
  3. Du jag ringer i morgon om det går bra..nu är jag jättetrött kramis

    SvaraRadera
  4. Nu är vi tillbaka! utvilade..jaja..men pyret längtar efter isa vill ja lova:) kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram