Kallt

Här vaknar man upp till en mulen och kall morgon...burr..så jag stannar inne sätter på en kanna kaffe och vi ska huttra lite i köket för tittar man ut så blir man inte intresserad av att gå ut.
Annars hade vi tänk oss en tur till caféet  men ska vädret hålla i sig så struntar vi nog i det och bakar något i stället.
En ledig söndag! det ni, och man liksom äger sin egen tid bara så där, men som det är sagt en rulltårta ska det nog bli eller kladdkaka, vi får ta en familjeträff om det innan över bordet. kram

2 kommentarer:

  1. Vi hade sol och lite småkallt så resan till jobbet var lite kall i början, hemresan gick bättre i solsken, och jag smög in i duschen ska du veta=) vi fick upp värmen rejält....
    Nu är jag slut för denna dag och ska upp tidigt nattinatt..puss

    SvaraRadera
  2. Gör som jag kryp in under filten, fast Erik & jag fick inte ligga särskilt länge för pyret ville osså mysa så då blev vi tre under filten men varmt blev det allt:)

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram