Helgmys

J och jag har planerat en helkväll bara för oss själva...inga måste bara..inga telefoner..ingen stress utan soffmys i största allmänhet på tu man hand som bara två lover can do if you know what I....jajemensan chipsskålen är påfylld, en kall öl finns inom räckhåll och filt, soffa, tv och en myshumör är det enda vi behöver ikväll.
Efter en lång arbetsvecka krävs det lite extra TLC för att orka med att lassa batterierna inför nästa vecka.
Veckan som gick var kanske inte den mest jobbiga men visst kände jag mig mör i dag när jag slutade vid tre men man biter ihop och cyklade hem med tankarna på att jag skulle handla inför kvällen.
En veckas slit är över men nu är det istället jag som får lite TLC av mannen, visst är det underbart när man väntar på något gott. kram och trevlig kväll till Er alla.

2 kommentarer:

  1. Hoppas kvällen blev mysig=) J brukar vara duktig på sådant och du med...
    Ikväll får gubben TLC:a mig lite...hi hi
    Kram och puss älsklingen

    SvaraRadera
  2. Ja TLC är det minsta du kan kräva..c.t brukar bytas ut när natten kommer
    Kramizar från danstöserna

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram