Fundering 2

Helgen har rullat förbi..och jag bloggar! det ni! men jag lovar att jag ska ut i solen jorå vi har 11 grader strålande sol så jag ska bara byta om, duscha lite snabbt så ska jag ut igen.
Helgens jobb är över så nu ska jag bara slappa..fixa en glass..tur att man hade i frysen, Jonas är i Danmark så jag är alles alena...tråkigt som synden...tror faktiskt det kan bli en rätt trevlig kväll så jag siktar in mig på närmaste gräsmatta och tar av mig skorna..nu är det faktiskt klänning på som gäller ikväll..våren är här!
kram Marie

3 kommentarer:

  1. Vi hade också solsken idag fast jag är rätt trött nu och ungarna ligger så jag ska snart hoppa i säng, var det skönt i gräset?=) jag gick ut i trädgården en stund och njöt..ja du vet kram

    SvaraRadera
  2. Är du igång igen, välkommen!=) är det solen som lockat igång dig?...
    Ha en riktigt go kväll och vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Hej japp du kan ju blogga!!?,så inget o gnälla över:) keep up the good work!!...är du ledig i veckan då förstår jag. jag ska ju inom en snar framtid tillbaka till jobbet..planering... ej hunnit med det..
    okej allt löser sig väl men men sakta men säkert:)!
    aja mkt frisk luft o mkt vila behöver du så kramiz & vi hörs

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram