Islossning

Man skulle kunna tro att jag gått och retat mig på någon, därav islossningen men dom som känner mig vet att jag knappast är en arg, långsynt människa men jag syftar närmast på islossningen som det idag varnas för idag här i våra hemtrakter, ett ord i all vänlighet är håll er undan från isarna på våren.

Jag gillar inte is, ja står jag på land och tittar ut över isen så gillar jag synen men att ta ett steg ut gillar jag inte.
annars så gillar jag faktiskt att åka skidsko men endast på tunn is..ha ha det låter något men jag menar förstås på konstis eller spolad is.

Nähää nu är jag jättetrött efter en hel dags jobb så nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, Jonas kommer ju inte hem förrän på fredag så här är ena sidan på sängen tom...tråkigt men i helgen är han hemma igen. kram

5 kommentarer:

  1. Så länge du inte har foglossning så är det helt okej:)
    krama Jonas & puss på dig kramiz

    SvaraRadera
  2. Du är ju lugnet själv..så gullet jag tror nog att snöbristen blir permanent, dock har vi regn istället=( och O är febrig= problemhelg? kram

    SvaraRadera
  3. Han brukar fixa belöning på flera sätt:)
    J får serva dig annars får han pisk..kanske ändå!:) kramiz på dig gullis

    SvaraRadera
  4. Tack sötis och hoppas er kväll /natt blev bra det blev iallafall min dag..kram och puss

    SvaraRadera
  5. Se till att vara rädd om den cykeln precis som din fars PV=) kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram