Promenad=)

Jaha då var man uppe med tuppen..orsak? vi ska gå ut på promenad Linda jag Anna pyret och..resten av familjen sover..den så kallade ungdomen alltså så vi gamlingar och ettåringen är vakna...
Otroligt härligt att vi är här i helgen och det var ett bra tag sen vi sågs så jag är verkligen jättenöjd och nu gör vi oss klara och smyger ut i solen sen väntar te frallor med skinka ost på oss när vi kommer hem..kan det bli bättre..knappast ja på en punkt vi ska nämligen fira två små idag i efterskott fast dom vet inget.Tilda fyllde ju 7 pyret fyllde ett så idag blir det tårtkalas..hur ska man orka efter gårdagen..isådantfall känner du inte oss om du undrar det. kram Marie

5 kommentarer:

  1. Nödskriver..ja du sitter ju två meter ifrån precis som ungdomarna..kommunicerar via telefon dator ha ha
    Jag älskar dig sötis!! puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi börjar på att bli gamla så vi hör nog inte..får skriva istället=) puss

      Radera
    2. Gammal får du vara själv..Fan jag fyller före dig..FAN oxå

      Radera
  2. Gud vad jag saknar er!! hoppas ni får sova gott inatt..krama Jonas från oss kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram