Då så

Kvällens jobb avslutades vid halv tio..lagom kul men ett måste och jag är rätt trött, Jonas sover borta i Danmark inatt så han ser man ju inte röken av och jag ska jobba kväll imorgon igen..slipper tidig morgon men lagom kul är det.
Ja jag räknar ner till semestern vecka 30...ska bli så skönt att sätta sig i bilen till Linda och bara smita iväg och jag kommer ju (Jonas också) att tillbringa en hel vecka där..minst=) sen åker vi hem till mina föräldrar för nästa veckan...ständigt på resande fot..Jonas är ju sällan hemma men jag har ju blivit rena tråkmånsen annat var det förr när jag åkte landet runt...nu ser jag ju bara jobbvägen..och Göteborg...så jag vill ut..bort..helt enkelt.
Därför smiter vi och sen är det ju inte fel att vi träffar hela gänget=) nu ska jag fixa en dejt med min kudde god natt vänner och kram Marie

4 kommentarer:

  1. Yiihoo! här jobbar man på:) sitter med kaffe utomhus i solen...rätt skönt men om fem minuter börjar man jobba igen...kramiz

    SvaraRadera
  2. Älskling du är så himla välkomna och jag längtar och inväntar tills du står på min gård igen..så kram på dig gullet.
    Vi hörs sen!! puss

    SvaraRadera
  3. Fast nu jobbar du ju som samarit...ha det lät gammalt..precis som jag=)
    Rätt skönt med semester..du får väl vänta lite på det men den som väntar på...ja du vet=) kram

    SvaraRadera
  4. Synd att du inte hänger på oss inatt..vi gör stockholm..fria som...erik får se upp hi hi kramiz hälsa jonas

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram