Kaffestund

Vi åt för två timmar sen..nu ska vi ut på promenad och bränna lite energi sen väntar kaffe och blåbärspaj..svärmors underbara med vaniljsås till...mums jag dreglar redan.
Men innan dess ska vi som sagt gå nästan hela Kapellevägen och sen tillbaka sen borde maten lämnat lite plats för pajen=) jag ska få hålla koll på lilla pudeln Astrid..så jag ska se till att inte göra en pudel och tappa bort henne..men vi är ju kompisar så vi går bra ihop...nu ska vi gå så hej hej på en stund, kram

4 kommentarer:

  1. Som om ni skulle bangat festa..jag vet nog vad ni gjorde då:) nu är du lugnare..sitter hemma hos svärföräldrarna..annat var det förr mamma har berättat:)
    Vi kom hem vid halv tre...utan sällskap bäst så:) & vi vaknade vid halv ett..pyret & isa blev jätteglada när vi dök upp vid fyratiden...kramiz

    SvaraRadera
  2. Förlåt att jag inte skrivit men du vet hur mina dagar ser ut..idag ledig dag men då känner jag mest för en sovstund..zzz puss på dig kram

    SvaraRadera
  3. Hopp! här är jag..stressad & inte ledig än men vi syns hos L va på lördag? om jag nu håller farten uppe..SWOSCH_vad var d? jo sjukgymnasten som hastade förbi:) kramiz

    SvaraRadera
  4. Vill du så kan vi höras ikväll efter nio..då borde ungarna vara i säng=) kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram