Fullt ös........

Jag har jobbat två dagar och en kvar sen två lediga och sen helg....fy så man jobbarmen jag trivs riktigt bra och idag var vi på utflykt..fyra personer och två personal..vi fikade åkte runt och tittade på sevärdheter i slottsskogen, underbart härligt att vandra runt och det gick även med rullstol, jag puttade en hd stol så det är ju en rätt stor sak..men är man stark så är man och dom andra bjöd mig på en extra glass=) så jag klagade inte........
Men min far klagar..han ringde idag och skällde...inte på mig utan på det som händer i glasriket..han har ju haft en släkting som jobbade på ett av glasbruken så min pappa blev fly förbannad framför tv:n..min mamma sa att så arg har han inte varit på evigheter...och då är han arg för han blir inte arg i onödan..jag har ju ärv detta sinne...

Nu inväntar jag min kärlek som kommer inom kort...hans pendling tar tid men han åker ändå hem bara för att träffa mig=) lilla mig kram

2 kommentarer:

  1. Usch det där låter tungt men du är ju stark som en björn=) och så härligt med utflykter.
    Jag har microrast innan vårdplaneringsmöte så då tar man sig lite kaffe och samlar krafterna.
    Jag hade en riktigt skön dag igår.....skönt med ledigt=) kram

    SvaraRadera
  2. Du jobbar jag är ledig så ring precis när du vill=) kram älskling

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram