Fundering

Fick en fråga rakt av...en person som inte visste hur det ligger till, har du barn?..svaret blev nej..följdfrågan kom varför?...vad svarar man...hur svarar man?..ja det beror ju på vem som frågar och framförallt var frågan ställs och om den allvarligt menat.
Sen kommer svaret jag kan inte leder ju till ett vägval hur mycket vill just DU veta och hur mycket vill jag berätta...jag stannade vid jag kan inte..usch nu blev det djupt..helgen blir desto trevligare Jonas och jag ska iväg till vänner på myskväll med middag..soffmysande och framförallt vänner man trivs och håller av för inget är viktigare än vänner som man känner sig trygg hos och har roligt ihop med.
vi åker vid åtta för en lång underbar kväll..natt? hi hi kram

9 kommentarer:

  1. Älskling jag backar dig när som helst..du vet att jag är din wingman=) micke ligger bredvid just nu men du är ändå nummer ett...ha ha nu blir han sur ska ta och göra allt bra igen lite senare. puss kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar dig tillbaka! kryp nu närmare Micke och hälsa från mig=) krama dom små

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Gumman jag vet precis=( & vet vad du gått igenom men ha så roligt & glöm lite så hörs vi imorgon..helst sent sara & jag ska nog sova lite längre imorn..hi hi..kramiz puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag var sara & jag sega:) men sånt får man leva med vi hade skitkul...kom hem vid 4......hur ska jag orka upp imorn...:( hi hi pyret & isa blev jätteglada när vi kom hem till dom...killarna bara log..kramiz

      Radera
  4. Du vet att mamma & jag finns i en telefon nära...en rätt bra sak så du kan bli lite glad..jag har blivit ihop med en kille..nytt förra vecka men jag ville inte gå ut med det..Mattias heter han..ring så får du veta mer:) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gumman vad glad jag blir, jag ringer imorgon kram på dig

      Radera
    2. Sudd överraskade oss..och vi blev så himla glada, jag ringde till henne idag..dom hade precis gått upp..ja se den kärleken=) då är sängen rätt inbjudande...ha ha

      Gullet tack för samtalet och vi hörs snart..puss

      Radera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram