Lediga=)

Jonas och jag är lediga..ja Jonas jobbar ju till ikväll men sen är vi lediga från fredag och helgen..vilken lyx..sånt men jag passar på att åka och handla redan idag så är det klart, rätt skönt att jag hade kortdag idag och slutade vid 13.

Så vad ska vi hitta på i helgen..ja vi har inte bestämt än....visst är det skönt när man inte har ett schema att hålla sig till...ja ibland då...

Vi får se vad vi  hittar på....men nu ska jag packa mig iväg till affären innan kvällen jag har fått ett sug efter kolaglass...så det står på köplistan...som om jag inte skulle vara söt nog....=)
NÄ nog svamlat och nu iväg mot sherwoodskogen...ja eller Ica maxi

2 kommentarer:

  1. Bra! så ska man ha det, pyret var så himla nöjd & redan på morgonen så var han glad & livad..idag var han glad när jag hämtade honom, två stora ögon & armarna rakt ut MAMMA!! det värmer.

    Såå skönt att ni är lediga berätta gärna vad ni hittar på & hälsa J från oss..kramiz

    SvaraRadera
  2. En sån häst skulle nog kosta en del...speciellt kulturvärdet framförallt.

    Nej inga nyheter..vi får se hur det går...väntar tålmodigt..kram tillbaka

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram