Stopp! och belägg

Det där med blogg har jag inte haft tid med.tid och tid... helgen har sprungit förbi i full fart och jobbet kräver sin tid och när jag kommer hem så är det annat som ber om min uppmärksamhet, ja jag vet att jag är gammaldax..lyssnar fortfarande på cd..använder inte iphone mer än jag behöver..lånar Jonas om han vågar men han har tjatat lite om att klart du ska ha en sån..nej varför säger jag så jag lånar för hade jag haft en egen så hade han ju fått fixa den efter att jag strulat sönder något..nej så min vanliga telefon av på trycka nummer och ringa sms:a räcker för mig...ja förresten man kan mms:a också..oj!..min älskade systerdotter tycker att jag är urgammal..men jag lutar mig mot det faktum att på min tid hade knappt telefon....
Nu är jag ledig i två dagar efter en otroligt lång helg, vi har mulet väder men jag SKA ut på promenad..paraply ska med och tjock kofta för ut måste jag....kram

1 kommentar:

  1. Det är vi två mot världen....vi gamla måste få lite förståelse att vi vill leva kvar med cdskivor...trådtelefoner fy vad jag känner mig gammal när andra pratar om sina smartphones...kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram