Planer..

Jonas och jag har en ledig helg och har varit lediga idag..så idag gjorde vi absolut ingenting alls, förutom att umgås=) men idag fick vi också möjlighet att prata om vad vi skulle hitta på i helgen så vi kom tillslut fram till..vi åker och hälsar på mina föräldrar..ja vet att det var sista minuten beslut men jag ringde pappa svarade och blev jätteglad..välkommen gumman..ett stort leende om han kunde sett mig just då..mamma blev överraskad och glad..när kommer ni blev frågan..ni är så välkomna ..sånt där värmer så vi åker vid 8 imorgon ca två timmars restid sen ska vi övernatta..såååååå mysigt och min bror med familj är på ingående när dom hörde att vi kommer..men dom åker ju bara ett par mil...vi åker ju lite länge..så nu ska vi faktiskt gå och lägga oss.

3 kommentarer:

  1. Då är ni ju på rätt sida av världen synd att jag jobbar annars hade ni trillat hem till oss....men jag sitter fast på jobbet i två timmar till sen är man rätt trött till kropp och själ..helgjobb tär på en....kram och hälsa

    SvaraRadera
  2. Tackar vännen och jag går lite på moln nu=) det var dags att flytta på sig.....kram och ha så trevligt i helgen i T-ryd kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att ni åkte..vi åkte ju inte längre än till saras..men vi var ju på zumban i s-tälje..
    hälsa alla och kramiz till dig & jonas

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram