Huu!!

En lång jobbhelg är över och jag är helt slut, Jonas fick tassa in på tå i sovrummet inatt för att inte väcka mig när jag lagt mig inför min tidiga morgonuppstigning....suck sa hela jag imorse och jag satt en stund vid matbordet och pustade vid 06....den enda som var vaken förutom mig var katten Tuss som tillslut kom fram och hälsade matte godmorgon och tiggde mjölk.

Så efter en hel dag och klockan slog 4 så gick med tunga steg ut till bilen och åkte hem...nu väntar nog en tidig sängkrypning för min sargade kropp behöver lite sömn och värme under täcket.
Risken är rätt stor att Jonas får tassa på tå in i sovrummet ikväll med för annars bits jag......=)
Godnatt och kram Marie

1 kommentar:

  1. Hej sötis hoppas du har kunnat sova inatt för du är väl ledig idag.
    Helgjobb sliter på oss, men man får ju ob för besväret även om man kunde önskat lite bättre i lön.
    Vi har varit hos syrran i helgen så därför har jag inte bloggat eller skickat sms Kram& puss älskling

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram