Tråkig...jo jag vet

Förlåt men jag tror knappt någon följer min lilla oansenliga blogg och jag har inte varken tid eller lust att blogga häcken av mig så inläggen drösar visst inte precis......men jag bryr mig inte utan skriver när jag känner för det även om det är väldigt sällan.
Så folket förväntar er inte någon bloggspruta:)..........
Men jobbet trillar på och jag trivs som fisken i vattnet, men färdtjänsten har man ju ett och annat att säga om då jag satt över en timme och åkte runt Götestaden på hemväg med en pensionär och jag som slutade 14 kom inte  till jobbet förrän 20 över tre...lagom kul och jag klev in genom dörren hemma vid kvart i fyra..heldag fast man jobbade kortdag...kul.
Nu inväntar jag en kvälltur på jobbet så jag ska äta lite, krama Tuss katten och soffligga en stund..

1 kommentar:

  1. Jag kollar iallafall=) och man skriver precis så ofta som man själv vill så stressa inte, ta d coolt.
    Ha d bra på jobbet och kör försiktigt
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram