Jobbveckan är över pust...

Har inte haft ro till att blogga förlåt men jag tror knappast någon förutom Linda bryr sig men min blogg är lite som ett andningshål så jag kommer säkert att få lite fart i inläggen vad det lider men just nu har det snurrat alldeles för mycket i huvudet.

Nytt jobb..nya rutiner och en massa saker att hålla reda på, mediciner..mattider och framförallt namn, huu så svårt med alla namn.
Och går man över till en ny avdelning, vi ersatte ordinarie personal för ett möte och jag hade fullt upp med att bara komma ihåg namnen.
Men veckan har trillat på och ingen har klagat och jag har jobbat järnet efter egen förmåga och fått beröm=)
Det ni!

Så men lätt huvudvärk och otrolig trötthet landade jag i soffan igårkväll och när Jonas kom hem sov jag som en stock...han väckte mig inte utan la en tjock filt på mig och tv stod på men jag märkte inget....
Han väckte mig vid halv tio och jag fick te och smörgås och sen isäng och jag sov till 11, men nu är jag pigg så Jonas har sällskap ikväll av en pigg flickvän...alltid nått=)
Så en stor jättekram och saknar jag mitt gamla jobb? både ja och nej för jag jobbar ju fasta tider nu och min inre stress kommer nog att lägga sig när jag blivit lite varm i kläderna eller vad tror ni...
Så en varm mysig soffa och en tvkväll med Jonas väntar...
Kram Marie

3 kommentarer:

  1. Älskling jag vet precis hur du känner och du är otroligt duktig så kämpa på jag vet att du klarar det.
    Pussar och kramar från mig och alla=)

    SvaraRadera
  2. Tack för peppet
    Jag kunde knappt hålla ögonen öppna men efter lite..mycket=) choklad och te så är jag på G=)
    Malin och micke hälsar!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Anonym14:53:00

    Bra jobbat syrran och jag vet att du klarar av det och vila upp dig nu så tar du nya tag efter helgen.
    Vi sitter i soffan och ser på tv och jag passar på att använda datorn...suddis är helt inne i tv så då ser morsan till att hon snor datorn=)
    Kram på dig och Håkan hälsar

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva!
Kram